dimarts, 9 d’agost del 2022

Sant Llorenç del Munt - Les Arenes - Roques de l'Aguilar - Via: Buscapeligru. 04/08/2022

Aprofitem que hem fet la Via: Diedre 27 d'Agost per fer la via del costat. Si només anem a fer aquesta via, haurem de fer primer la primera tirada de l'Aresta de la Sardana i després anar a la dreta on trobareu el peu de via.

Placa al peu de via.

Iniciant la placa.

Placa bonica molt típica de la zona.

Arribant al ràpel.

A veure com baixem d'aquí amb aquest enrenou de cordes

Ressenya treta de la web Santllors

Aproximació: Si veniu per la carretera que va de Castellar a Sant Llorenç, un cop passat el quilometre 12, trobareu una indicació que anuncia que a ma dreta trobareu una àrea d'esbarjo i la pista que va al petit nucli urbà de Les Arenes. Entrarem a l'àrea i seguirem per la pista que surt a ma esquerra, trobarem un pont que passarem i tot seguit a ma dreta haurem de deixar el cotxe en una bona esplanada. Sobretot no seguiu fins Les Arenes, doncs és difícil d'aparcar i els veïns és molesten.

Després seguirem per la pista fins a la primera casa que a ma dreta surt una pista que als pocs metres és converteix amb un camí. Anirem pujant per aquest camí fins que fa una ziga-zaga i al final de la mateixa veureu que surt un corriol que ens acostarà a peu de via. Mateixa aproximació que l'Aresta de La Sardana.

La via: després de fer el primer llarg de la Via Aresta de la Sardana, anireu a la dreta i trobareu el peu de via.  És un sol llarg, bonic,  d'escalada en placa típica de la zona. Està bé combinar-la amb la Via: Diedre 27 d'Agost.

1er. Llarg. 40 metres. 10 parabolts.  V,V+,  Sortim verticals per una placa bonica i amb bona roca, haurem de superar algun tram un xic més dret, fet que li dona l'encant a la via.

Material: 10 cintes exprés + R.

1ª. Ascensió: Jordi Homet.

Descens: en ràpel per la mateixa via o caminant per la carena.

Apa a escalar que el mon s'caba!!