dimecres, 26 d’abril del 2023

Sant Llorenç del Munt - La Mola - Via Josep Calvet Pratginestós - 25-04-2023

Aquesta via la teníem pendent des de feia temps, ja havíem fet la seva veïna Alexandre Camps Padrós i aquesta la guardàvem  per un dia que no tinguéssim massa temps.

Avui, després de fer uns encàrrecs a Sabadell ens decidim per anar a La Mola a fer aquesta vieta.

Al mig de la Punta Serreta i la Punta dels Cavalls, podem veure unes roques on hi ha la nostra via

Aquí podem centrar-nos millor

Des del peu de via podrem veure la Punta dels Cavalls retallada sobre Montserrat.

Només començar ja ens ensenya les dents, sort que la roca està prou bé.

Després ja per terreny un xic més amable, fins que enfilarem la placa super compacta que ens portarà a la reunió.

Entrant a la reunió després de superar la placa.

Amb el sol de cara em costa veure el parabolt i com arribar-hi.

Després de mirar-ho bé, segueixo per la fissura i després surto a la placa per arribar a dalt.

Sortint de la via.

En aquest lloc, val la pena i gaudir del paisatge. on podrem gaudir molt bones vistes sobre la Serra de l'Obac i Montserrat.

Us deixem la ressenya dels germans Masó Garcia, que està molt ben detallada.

Aproximació: Des del final del carrer Granera a Matadepera anirem a buscar la Canal de les Bruixes per on pujarem fins a trobar la pista de Can Pobla, la creuarem i seguirem recte amunt fins que arribarem El Bolet, des d'aquí ja veurem perfectament la via, només ens cal pujar un darrer tram a l'esquerra de la Punta d'en Serreta.

La via: itinerari molt curt, on tot i així hi trobarem alguns passos bonics i divertits. Per col·leccionistes.

1er. llarg: 20 metres. 6a, V, V+, V.  Els primers metres ja ens faran entrar en calor, després seguirem per un terreny menys difícil fins que passarem a una placa super compacte que ens portarà a la reunió en un alzina.

2on. llarg: 15 metres.V, 6a. Des de la reunió estan veurem un parabolt que haurem d'anar a buscar. Entrarem per un encastament i després sortirem a la placa de la dreta que ens portarà al cim. Reunió en una alzina.

Material: 8 cintes exprés, i tòtem groc i verd.

Descens: caminant per la canal que hi ha a l'esquerra de la via.

Oberta per: Germans Masó Garcia.

Apa a escalar que el món s'acaba!

1. Bona aquesta, veig que aixo del rodatge va molt bee💪💪✌️✌️👏👏. Salut i vies uniques cusinets