dimecres, 22 d’abril del 2026

Via Balbino López Méndez - La Paparra - La Plantació - Montserrat 21/04/2026

 Seguim buscant vies fàcils per no forçar el meu canell, per sort els companys no hi posen problemes,  especialment perquè el que valorem és passar-ho bé i això a fe de Dèu que ho aconseguim.

La Via Balbino Lòpez Mèndez és una via senzilla i molt equipada que pot anar bé per anar-hi amb la canalla o amb aquells que comencen a fer vies de més d'un llarg.


La nostra ressenya.


La Ita començant el primer llarg.


Iniciant el segon llarg.


En Ferran en la diagonal a la dreta del segon llarg.


En el segon llarg gaudint de la bona roca d'aquest llarg. (foto Ferran de la Rosa)


La Sentinella que ens vigilarà durant tota l'ascensió. 


La Ita en el tercer llarg que aprofitarà per empalmar el quart.


Per fi ens toca un xic el sol. (Foto Ferran de la Rosa).


Arribant a la quarta reunió.


Que bé que ens ho passem!!


Forçant el darrer pas, però al final ha acabat a un pas d'Ao, el meu canell ha dit que no.


En Ferran un cop superat el pas més difícil, que no obligat, de la via.


Ara ja estem a ple sol que s'agraïx 


Ja ho tenim això. 


Darrera reunió.

Aproximació: Des de Sant Joan seguirem el camí que va a Sant Jeroni passant per sota del "Gorros" fins arribar un xic abans del mirador hi trobarem un corriol a l'esquerra que baixa directa a la Sentinella. Quan arribem a la part alta d'aquesta agulla anirem a l'esquerra fins a peu de via.

La Via: una via senzilla, que en aquesta època té una mica d'ombra al matí i que potser interessant per  els/les escaladors/es que volen iniciar-se a les vies de més d'un llarg. La via està totalment equipada en parabolts grocs. 

Descens: seguirem per la carena en direcció est fins que trobeu una canal a l'esquerra que ens portarà al camí de Sant Joan. 

Material: 12 cintes Exprés + R

Oberta per: Guillem Arias i Joan Prunera a l'any 2011

Apa a escalar que el món s'acaba!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixeu un comentari i us contestaren tan aviat com puguem