La Via Alberto González al Serrat Inferior del Muntaner és una via senzilla ideal per l'iniciació a l'escalada Montserratina. També, pot anar bé, per omplir un matí que només disposeu d'unes hores. El lloc és bonic i la via segueix unes plaques tombades però amb alguns passets finets. Segur que s'hi aneu us ho passareu bé.
La nostra ressenya
La via va a la dreta de la Via Pizarro i està equipada amb bolts.
A la mitat de la primera tirada trobareu uns passets un xic més finets i bonics.
En el segon llarg trobareu una pressa més cantonera i un parell de ressalts un xic més verticals.
El dia ens ha acompanyat i fins i tot hem tingut calor.
Els darrers metres abans d'arribar a la reunió.
El ràpel el farem per la mateixa via.
Al darrera nostre pujava una cordada femenina, la Carme i la Bego que ens va fer il·lusió trobar-nos després de molt de temps.
Aproximació: des del Clot de la Mònica, que hi poden anar des de Collbató o des de l'aparcament de la Vinya Nova, pujarem en direcció a l'Artiga Baixa i un xic per sobre del camí que va al peu del Frare de Baix agafarem un corriol a l'esquerra que ens portarà a la base de la via. Veurem que comença una via equipada en espits i una altra a la dreta en parabolts sellats. La nostra és la dels parabolts.
La Via: Itinerari de 2 llargs, equipats amb parabolts, d'una dificultat moderada i amb molt bona roca. Ideal per iniciar-se en les vies de més d'un llarg. Recomanable.
1er. Llarg: 50 metres. III, IV. Pujarem per una placa on haurem de superar algun petit ressalt.
2on. llarg: 40 metres. IV, III. Sortirem per la dreta de la reunió per anar a una llastra que està molt solta. Aquí trobarem uns metres més drets que un cop superats entrarem en terreny fàcil fins a la reunió.
Descens: ràpel per la mateixa via
Material: 8 exprés + R-
Apa a escalar que el món s'acaba !!







Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixeu un comentari i us contestaren tan aviat com puguem