Aquests dies que el temps no acompanya i que és força general, optem, per no quedar-nos a casa i fer alguna via a part baixa de Montserrat, que sempre si està un xic millor.
La nostra ressenya.
Encara que ja l'hem fet aquesta via, en tenim un bon record, així que no ens fa res repetir-la.
El primer llarg de seguida es posa ben vertical, però amb unes presses boníssimes. Fotografia Ferran de la Rosa.
En Ferran també busca la part més vertical i s'ho passa d'allò més bé.
En el segon llarg ben contenta. De fet escalar no sé si escalarem massa, però riure si que riurem, és una conya constant.
El tercer llarg és el més difícil i encara que ja l'havia fet, quan he arribat al pas de 6a ho he provat però no m'ha sortit. L'edat no perdona.
Nom és veient-li la cara ja es veu que s'ho està passant molt bé.
lluitant els darrers metres.
Foto cim. (Fotografia d'en Ferran de la Rosa).
Aproximació: Des del Carrer dels Graus, on aparcarem, pujarem per un tros cimentat fins arribar a una tanca que surt una pista en direcció a l'oest, hi ha un moment que sembla que vagis a entrar a un tancat d'una casa, però la pista segueix, arribarem en un pla i seguirem ara en baixada fins que trobarem un corriol a ma dreta que s'enfilarà fins a peu de via. 15 minuts.
La via: itinerari de 3 llargs curts, però amb molt bon equipament i una roca excepcional. El tercer llarg és el més difícil però també és molt bonic. Recomanable.
1er. llarg: 20 metres. IV. V+. V, . Pujarem per la dreta fins sobre d'un arbre, després anirem a l'esquerra on trobarem el primer parabolt, després seguirem fins el cim on trobarem una reunió.
2on. llarg: 20 metres, IV, III, IV. Anirem a buscar el segon llarg de la via, anant a la placa que tenim el davant, primer superarem un petit ressalt i després seguirem per la placa més fàcil fins un segon ressalt que ens portarà a la reunió. Aquí farem un canvi de reunió.
3er. llarg: 25 metre, V+, 6a (1 pas), V+. es tracta de superar una placa molt vertical fins sota d'un ressalt on hi trobarem un pas de 6a, un cop superat seguirem per la placa fins a la reunió.
Descens: baixarem amb un ràpel de 25 metres, després desgrimparem fins a trobar una línia de dos ràpels de 25 metres que ens portaran al peu de via.
Material: 12 cintes exprés + R.
Apa a escalar que el món s'acaba!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixeu un comentari i us contestaren tan aviat com puguem