Fa 10 anys que vàrem fer la via Los Balcones de la Anayet, i havíem deixat la via Sueños de Verano per una altra ocasió.
Avui anem amb el Ferran i l’Arseni i farem cada cordada una via diferent.
La calor és molt intensa, així que matinem força per fer l’aproximació amb una mica de fresca i a la via ja veurem. Esperem tenir un xic d'aire que faci la calor més suportable.
El Pic de l’Anayet és ben esvelt i molt atraient pels escaladors.
1er. llarg: 40 metres, 4c. Pujarem per una espècie de esperó on caldrà anar en compte en algun tram per la roca
2on. Llarg: 35 metres, 4c. Seguim per un esperonet fins sota un tram més vertical on fem reunió.
3er. Llarg: 35 metres, 5 b. Pugem per un diedre on caldrà anar en compte amb algun bloc La reunió la trobarem al tombà d’una aresta.
4art, Llarg. 30 metres, 5b. Sortim per una canal i tot seguit ens situarem a la plaça de la dreta per on pujarem fins a trobar un diedret que ens portarà a la reunió.
5è. Llarg: 30 metres 3a. Pujarem en tendència a l’esquerra fins sota d’un ressalt on trobarem la reunió.
6è Llarg: 30 metres 5b. Sortim de la reunió amb un flanqueig ascendent a la dreta i després vertical fins a la reunió. Els passos difícils els trobareu a l’entrada de la reunió.
7è. Llarg: 40 metres, 5b. Sortim amb uns passos molt atlètics i després per una placa fins a la reunió.
8è. Llarg: 40 metres 2a. Sortim per la dreta i després anirem a voltar un gran bloc.
9è. Llarg: 20 metres 4c. Pugem per un diedre vertical i després per terreny més fàcil fins a la reunió.
10è. Llarg: 40 metres 5b. Anem per l’esquerra de la reunió fins sota d’un muret que superarem i després per terreny més fàcil fins la reunió.
11è Llarg: 35 metres, 6a. Pugem verticals fins un tram desplomat però amb bona pressa. Un cop superat anirem a l’esquerra per agafar un tram dret però molt bonic fins a la reunió final, sota mateix del cim.
Oberta per: Sueño Vertical 2016
Material: Via totalment equipada, 14 cintes exprés. + R.
Apa a escalar que el món s'acaba!!



















Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixeu un comentari i us contestaren tan aviat com puguem