La Magdalena Superior té unes quantes vies ben equipades per totes les cares, aquest fet ha motivat que la via normal pràcticament no es fa. Segurament la manca d'equipament també hi influeix. Tot i així és una manera d'aconseguir aquesta agulla tan esvelta i ben interessant.
La nostra ressenya.
La Ita iniciant el primer llarg, on només hi ha un parabolt i la instal·lació del segon ràpel.
Començant el segon llarg ben bonic.
En aquest punt ja trobarem una assegurança.
Arribant al cim.
El segon ràpel.
Aproximació: des de l'estació superior del funicular de Sant Joan, agafarem el camí que va a Sant Jeroni i cop passat la Gorra Marinera trobarem la trenca que puja a les escales de Jacob, seguirem per aquest camí que volta la Magdalena Inferior i després l'Ullal de les Magdalenes fins arribar al collet que formen les agulles Magdalena Superior i l'Ullal.
La Via: itinerari molt bonic de dos llargs molt lògics i que fan atractiva aquesta bonica agulla per aquesta vessant.
2on. Llarg: 15 metres. 4c. 2 parabolts. Pujarem verticals i anirem a l'esquerra per buscar la fissura de sortida que ens portarà a la reunió.
Descens: o ràpel de 60 metres (compte que es podem enganxa les cordes) o dos ràpels per la mateixa via.
Material: 3 cintes exprés, baga per merlet + R.
Oberta per: Josep Barbera i F. Farrés
Apa a escalar que el món s'acaba!!





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixeu un comentari i us contestaren tan aviat com puguem