dilluns, 23 de setembre del 2013

Montserrat-Gorro Frigi - Magdalena Superior - Ullal de la Magdalena - Magdalena Inferior i Gorra Marinera - 21/09/2013

Feia temps que la Ita m'ha havia proposat fer totes les agulles del Gorros i les Magdalenes, però mai trobàvem l'ocasió per anar-hi. Aquest dissabte tenia que ser el dia, no havíem decidit quines vies faríem, sobre la marxa teníem que anar improvisant, això a voltes dona alguns problemes, però tot i així vàrem aconseguir l'objectiu.

Primer vàrem anar a la Magic Line del Gorro Frigi, i realment és una via que dona gust repetir-la, sense incidències arribem al Cim.

1ª Tirada

Tercera tirada
 4ª Tirada
 Cim, acompanyats de la senyera.
 La fita del cim ens agrada molt i sempre hi fem alguna foto, cada cop està canviada.
 Reunió sota el sostre de la Susibel
Baixem del Gorro Frigi i anem a la Cara Sud de la Magdalena Superior, com no hem fet cap via, anem a cercar primer la Via Doc Anton,  trobem unes famelles dels parabotls a peu de via, pugem i no veiem la reunió, canviem més a l'esquerra, comencem la Via Acromion, però ja veiem que també ha tret els parabolts, però més a la dreta en veiem un de la Susibel, pugem fins a sota el sostre, com no portem estreps ni bagues, i fer-lo amb A0 no ho veig clar, anem a la dreta altra cop fins a la canal, on pugem per la Super Frio (parabolts vermells) i després per la darrera tirada de la normal fins al cim de la Magdalena Superior.
 1er Llarg de la Susibel.
 Arribant a la darrera reunió,
 Per fi, després de recorre tota la Cara Sud arribem al Cim de la Magdalena Superior. Aquesta improvisació ens ha fet perdre un xic de temps. Que hi farem....
 Fem el ràpel i no podem deixar de fer l'Ullal de la Magdalena per la via normal. Pugem i baixem ràpids.
 2on llarg de la via La que hi faltava.

Després optem  per fer la Magdalena Inferior per la via La que hi faltava, escalada bonica, però sempre em posa de mal humor, quan veig la destrossa que vàrem fer a la Sorolla, que hi farem.....
Un cop al Cim, ja portem 13 tirades i no volem pujar per la normal a la Gorra Marinera. Em recordo que quan vàrem fer la Via Sultans of Swing, es podia entrar per la canal a la penúltima reunió, doncs som-hi.

Baixem de la Magdalena Inferior i anem a cercar la canal, veig que podem entrar-hi, passem de la reunió i enfilem recte amunt.
 Soltans of Swing.

Després de fer 15 tirades aconseguim l'objectiu, ens ho hem passat de conya, hem gaudit força de l'escalada d'aquesta zona (no falla mai) i hem fet totes les 5 agulles que volíem fer. Que més volem?

Potser algun altra dia hi tornarem però per unes altres vies, el conjunt dona molt de si per fer-hi diferents combinacions.

1. Un intensiu de Gorros! quin tip de pujar i baixar parella!!

1. Semblava que anavem crestajant, però ens ho varem passar be.

2. Sou uns cracks, felicitats per la escalada i per el sonriure de tots dos !!!!

1. De cracks res de res, només som una parella que busca anar fent ascensions que ens facin sentir be. Gràcies pels comentaris, sempre son engrescadors. Salut.