dissabte, 27 de juny del 2015

Montserrat - Gorra Frígia- Via Magic Line. 27/06/2015

Avui hem aterrat a la Magic Line per accident, ja que la nostra intenció era anar a fer alguna de les vies a l'ombre de la cara oest, però està clar que el dia és dels que matinen, nosaltres avui anàvem tard i hem trobat totes les vies plenes.

Escullim la Magic Line perquè en tenim un bon record d'altres cop que l'hem fet. La primera tirada té un pas de bulder que està molt patinós, després segueix amb una escalada plaent vertical i de bona pressa. R1 35 metres V+ IV.

El segon llarg el fa l'Ita, surt vertical i va tan decidida que es passa una assegurança, però es veu que està en el seu envien puja rapida i segura, fins que es tomba una mica fins a la reunió. R2 30 metres IV+ , IV.

El tercer llarg, molta gent segueix per la Badalona i en realitat cal creuar a l'esquerra a l'alçada de la reunió de la Badalona i ja veureu els espits de la via, segueix recta a l'esquerra de la Badalona, superant la mateixa  balma, però amb passos més drets. Aquest llar és bonic, vertical i un xic més difícil, la reunió és comuna amb la Badalona. R3 35 metres Vè

En aquesta foto podem veure com va per l'esquerra de la Badalona.

Sortim vertical, ja veurem que cada poc s'adreça més fins arribar a una pedra blanca que llisca força, cal a agafar-la per la dreta i un pas de decisió i ja arribem a un còdol gros i bo per agafar-se, després segueix vertical per anar a la dreta a cercar la reunió. R4 30 metres V, V+,

l'Ita a la tercera reunió

Ja estem a la part final, segueix l'Ita i no veu l'espit que marca el pas balmat per situar-se a la placa que porta el cim, o far un xic més a l'esquerra sense assegurança i després torna a la dreta per agafar-les.  R5  35 metres IV, V.

Bones vistes sobre el Cavall Bernat.

Grup d'escaladors al Cim del Mico.

Cordada a la 98 octanos de la Magdalena Superior,

Malgrat la calor, hem pogut fer una bonica escalada i contents cap a casa.

1. Bona aquesta! quan la vam fer amb el Toni ens va agradar molt! l'Ita va forta, saltant-se espits i tot!, i aquí no és que n'hi hagin gaires hehe. Quiba calorada però no?

1. Es una via que no esta sobre equipada i et permet una escalada faran i divertida. Llàstima que molta gent fa la 3a tirada per la Badalona per culpa d'algunes ressenyes mal fetes. Jaume, la calor ens va perdonar , jejeje.

2. Enhorabona. Una de les vies xules del Gorro Frigi (per mi)

1. Mingo, estic d'acord amb tu que es una via molt maca, per aixo l'hem fet molts cops. Segurament hi tornarem. Slts.