dimecres, 27 de març del 2013

Montserrat - Cara de Mico - Via Escalada Virtual - 25/03/2013

Aquest dilluns tenim festa,  durant el cap de setmana no hem pogut sortir, tenim un mica de "mono" , necessitem fer alguna escaladeta. El dia és veu força bo, potser a la tarda plourà, però el matí és veu net i clar.
Fa temps que volíem fer una via d'en Guillem Aries a la Cara de Mico, i com anem tard, segur que ara ja hi toca el sol, no ens ho pensem massa i enfilem la canal de la Sentinella per anar al peu de via.
 Quan comencem, fa un xic de fred i comença a fer vent, amb aquestes condicions els primers metres ens costen, però com està ben equipat, podem forçar-ho bé, després la cosa canvia, perd verticalitat, i seguim fins a la reunió per una escalada més senzilla.
 Una de les coses que més m'agrada d'aquesta agulla són les vistes que té sobre la Sentinella, la Campana i el Rave, una trilogia d'agulles plena d'historia.
La reunió perfectament equipada.

L'Ita arribant a la primera reunió.
 El segon llarg progressa vertical fins a l'alçada d'una canal que flanqueja a la dreta.
 En Manel en el segon llarg.
 Sense cap dubte el tercer llarg és el més bonic de la via, és una excel·lent combinació de bona roca i verticalitat de la tirada.
 L'Ita en la segona reunió.
 L'Ita gaudint del tercer llarg
 Entrant a la reunió.
 El quart llarg, ja no és tan bonic, primer un tros amb una canal, després passa a l'aresta fins a sota d'un desplom, que gracies amb un Ao potent sortim al cim.
 L'Ita lluitant en el darrer pas.
 Un cop al cim, altrament tenim unes vistes excel·lents sobre Trinitats. El dia està transparent gràcies el fort vent. Durant la via, poc a poc, el vent anava augmentant, anàvem força abrigats, però l'arribada a dalt el vent era molt fred, i ho hem notat de valent.
L'Ita fent el ràpel.

Bonica via, equipada a l'estil del Guillem, amb una roca boníssima, justifica un matí d'escalada.

La ressenya la trobareu aquí

Via oberta per Guillem Arias el 25-07-2012
Material: 12 cintes, reunió, i un estrep opcional.

Apa a escalar que el mon s'acaba!!!

1. És curiós, veig la vostra escalada i les fotos són pràcticament calcades a les que vam fer nosaltres quan la vem escalem. Té bons angles per les instantànies. Felicitats, nosaltres sí que tenim mono d'escalar, a veure si demà o demá passat ens podem enfilar per aquí. Una abraçada i fins aviat.

2. El vostre post ens va animar a anar-hi i ens ho varem passar força be. La via està força aconseguida, llàstima de la 4a tirada, que podia haver evitat la canal i anar a cercar l'aresta abans. Gràcies pels vostres ànims.

3. La Cara de Mico encara la tinc "verge" a veure quan trobo amb qui acostar-m'hi per a fer-ne alguna, aquesta o alguna del costat. Bona escalada parella!

4. Hola Jaume, gracies.
    les vies estan força be, a nosaltres ens en manca només una, així que hi haurem de tornar aviat....